Dla kogo One Brain?
DZIECI I NASTOLATKI:
-
trudności z koncentracją, pamięcią, uczeniem się, czytaniem, pisaniem, lateralizacją, inne trudności szkolne;
-
dysleksja, dyskalkulia, dysgrafia;
-
tiki, jąkanie;
-
trudności emocjonalne, takie jak: niskie poczucie wartości, pewności siebie, nieśmiałość, nerwowość, brak radości życia, siły i energii;
-
lęk, depresja, autoagresja, agresja, anoreksja, bulimia, nadwrażliwość sensoryczna;
-
trudności w relacjach z rówieśnikami i dorosłymi;
-
zaburzenia uwagi, nadpobudliwość psychoruchowa, wybuchy złości, zachowania agresywne i buntownicze, impulsywność;
-
zachowania agresywne, buntownicze, niszczycielskie, prowokacyjne, "zadręczanie" innych ludzi, częste wybuchy złości;
-
uzależnienie od gier, internetu;
-
inne specyficzne trudności i zaburzenia u dzieci i młodzieży, takie jak np.: opóźniony rozwój mowy, problemy z jedzeniem, zaburzenia snu, moczenie nocne, lęk separacyjny, trudności w nawiązywaniu kontaktów społecznych, trudności w jasnym wyrażaniu własnych myśli;
-
specyficzne problemy dzieci adoptowanych i rodzin adopcyjnych;
-
specyficzne problemy dzieci przeżywających rozwód rodziców.
Przykładowe tematy z jakimi pracowałam z dziećmi i nastolatkami można znaleźć tutaj


Metoda One Brain ® ma zastosowanie w usuwaniu objawów a przede wszystkim przyczyn stresu, trudności i zaburzeń o podłożu emocjonalnym. Przynosi znakomite rezultaty w pracy z poniższymi problemami u dorosłych, nastolatków i dzieci.

DOROŚLI:
-
trudności emocjonalne, m.in. niskie poczucie własnej wartości, pewności siebie, akceptacji siebie, brak poczucia bezpieczeństwa, spokoju wewnętrznego i równowagi, siły i energii do działania, obwinianie siebie, nieśmiałość, agresywność, poczucie bezradności, brak poczucia sensu;
-
trudności w związkach, relacjach m.in. lęk przed bliskością, agresja, brak zaufania, ciągłe kontrolowanie partnera, nadmierna zazdrość, zbyt szybkie zaangażowanie, poświęcanie się dla drugiej osoby, problemy komunikacyjne, trudności natury seksualnej;
-
trudności w działaniu, takie jak: nieumiejętność podejmowania decyzji, brak konsekwencji, ciągłe odkładanie spraw na później, brak koncentracji na sprawach istotnych, trema, trudności w kontaktach z ludźmi, perfekcjonizm, przeciąganie napisania pracy dyplomowej i/lub zakończenia studiów;
-
trudności w nauce i swobodnej komunikacji w językach obcych;
-
zaburzenia emocjonalne doświadczane na poziomie ciała, umysłu i emocji: lęk, depresja, fobia, bulimia, anoreksja, autoagresja, agresja, nerwica natręctw, zaburzenia depresyjno-lękowe, choroba afektywna dwubiegunowa; lista najczęstrzych zaburzeń i trudności tutaj
-
zaburzenia emocjonalne przejawiające się w postaci symptomów w ciele: m.in.: bezsenność, bóle głowy, kręgosłupa, żołądka, jelit, kłucia w klatce piersiowej, tiki, drętwienie rąk, nóg, karku, zawroty głowy, szumy uszne, alergia, nawracające stany zapalne;
-
specyficzne trudności osób DDA i DDD;
-
stany traumatyczne po zdarzeniach takich jak: wypadek, ciężka choroba, strata bliskiej osoby, poronienie, rozwód, gwałt, molestowanie, zdrada, mobbing, doświadczanie przemocy fizycznej i psychicznej;
-
uzależnienia: emocjonalne, np. od byłego partnera, rodzica; uzależnienia behawioralne, np. od gier, internetu, zakupów, hazardu, pracy, seksu, objadanie się, inne.
Przykładowe tematy z jakimi pracowałam z dorosłymi można znaleźć tutaj